Avtalegiro

Hei, jeg har mottatt faktura med inkassovarsel fra Credicare, med forklaring om at trekk av medlemsavgift gjennom avtalegiro ikke er utført.
Jeg har i følge nettbank og kontakt i banken en aktiv avtalegiro med Actic. Hvorfor greier ikke Actic da å belaste kontoen min? Jeg hadde tidligere avtalegiro gjennom en annen bank, DNB, og har nå ny bank Sparebank1, der jeg ikke kan se noe annet enn at avtalegiro er aktivert og i orden.
Karen Engen Holmlund Anmeld upassende innhold

Kommentarer

  • Hei Karen, Alle spørsmål som gjelder betaling rettes til vårt betalingsselskap, Credicare: Tlf: 22 80 70 00 eller e-post: actic@credicare.no
    Actic Kundservice
  • Hei! Jeg har byttet bank og ønsker og ha anderledes månedstrekk og endre til 15 i hver måned. Jeg vil fortsette og ha mitt nåværende medlemskap. Jeg ønsker at beløpet skal bli trukket fra kontonr:

    MVH Fredrik
    Fredrik Eriksen
  • Hei Fredrik!
    Vi kan dessverre ikke endre dato eller kontonummer avtalegiro blir trukket fra, det må du selv ordne i din bank.
    Thomas
  • Jeg prøver å opprette avtalegiro med dere men får beskjed at KIDnummeret fra Actic er ugyldig. Dette er på Actic sine sider, under mitt medlemsskap.
    deretter står det at jeg skal ta kontakt med dere.
    Tonje Berg
  • Hei Tonje,

    Takk for hevendelsen.
    Kan du sende oss en mail via kundeservice@actic.no med fult navn og telefonnummer slik at vi finner rett Tonje 😀

    Ha en fin dag

    Toja

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.